05.09.2016 17:15 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
Nejsem odborník a mám jiný motor, ale stejný hláky o průtokoměru mě kdysi taky donutily koupit váhu novou. No a nepomohlo to. Pomohla a výměna teplotního čidla u klapky sání. Jruze tenkrát diagnostikou objevil paradox, kdy teplota nasávaného vzduchu byla -40°C (za intercolerem) a venku při tom bylo kolem +15°C. Vyměnili jsme čidlo na klapce a od té doby je klid.
Laicky si to vysvěrluju zjednodueně asi tak, e díky domělé nízké teplotě vzduchu za intercolerem ta klapka před motorem vzduch hodně krtila a váha zase díky svému měření teploty chtěla vzduchu víc. Nějakej matematik v ECU si to patně vyloil a místo aby nakopal zadel tomu čidlu teploty před klapkou sání, tak svalil vechnu vinu na váhu a obvinil ji ze zkratu, nebo z utrení od kabeláe.