Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: P0299, Biturbo
jruze
29.08.2016 01:37 - Re: P0299, Biturbo
U??vate?
Delict napsal(a):
No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ešte peknu podtlakovu pištol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.

- cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záaže a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačšinou. Takže zle sa mi to simuluje v garáži.

- Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúšal nič. Takže vyskúšam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.

- jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhoršom prípade?
ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáže turba? neni mi to jasné, nerobil som ešte biturbo


Na biturbu jsem to neměnil (a myslím že stejně se to musí seřídit-nastavit na mašině) a demontហturba ? - musíš mít přípravek a stáhnou-zafixovat - jinak zničíš osičku a to turbo můžeš vyhodit.(dával jsem už dříve postup) Jinak mně to hlásilo to samé(abčas) dal jsem nové ventili(a nejsou stejné s jinými !!!) a v HR šel ven FAP , doma zjištění že původní ventily OK a příčina načatá asi hadice která s novejma ventilama zakukala(hadice vyměněna,vráceny původní ventily,vrácen a vyčištěn FAP a vše OK (mimo to regenerace po vyčištění 1300 Km)

Auto nepadalo do nouze,jen občas vyhodilo chybu a potom když se zatemoval FAP sazema tak hláška o FAP a až to zdechlo-domů bez FAP.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator