| 	
	| jruze | 
			| 29.08.2016 01:37 -
				Re: P0299, Biturbo |  |  
	|  
   | Delict napsal(a): No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ete peknu podtlakovu pitol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.
 - cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záae a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačinou. Take zle sa mi to simuluje v garái.
 
 - Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúal nič. Take vyskúam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.
 
 - jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhorom prípade?
 ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáe turba? neni mi to jasné, nerobil som ete biturbo
 
 Na biturbu jsem to neměnil (a myslím e stejně se to musí seřídit-nastavit na maině) a demontá turba ? - musí mít přípravek a stáhnou-zafixovat - jinak zničí osičku a to turbo můe vyhodit.(dával jsem u dříve postup)
  Jinak mně to hlásilo to samé(abčas) dal jsem nové ventili(a nejsou stejné s jinými !!!) a v HR el ven FAP , doma zjitění e původní ventily OK a příčina načatá asi hadice která s novejma ventilama zakukala(hadice vyměněna,vráceny původní ventily,vrácen a vyčitěn FAP a ve OK (mimo to regenerace po vyčitění 1300 Km) 
 Auto nepadalo do nouze,jen občas vyhodilo chybu a potom kdy se zatemoval FAP sazema tak hláka o FAP a a to zdechlo-domů bez FAP.
 |  
	 |  |  |  
 |  |