Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
kratatom
27.08.2016 01:08 - Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
99
Ahoj, prosim vas o pomoc a radu s problemem, ktery se mi nyni objevil na C5 II 2.0 HDi 16v, 100 kW, 6MAN. Pri navratu z Chorvatska mi cca 13 km od domu auto behem jizdy lehce skublo (95 km/h a cca 2100 ot/min), otacky temer okamzite spadly na nulu a za jizdy zhasnul motor. Zadna chybova hlaska na displeji, ani zadna kontrolka se nerozsvitila. Vuz jsem odstavil na krajnici, ale ani opakovane nesel nastartovat. Jako kdyby "spadlo" palivo. Napumpoval jsem naftu balonkem pred filtrem, ale nepomohlo to. Odpojil a zapojil jsem baterku, take nic. Po cca 15 minutach vsak motor normalne naskocil a jel jsem dal. Podruhe mi to chciplo cca 300m od domu. Motor opet nesel nahodit a tak jsem se nechal odtahnout na lane. Po pul hodine jsem zkusil nastartovat a motor se zcela bez problemu spustil. Druhy den se opakovala stejna zavada - studeny motor naskoci bez problemu, jede chvili zcela bez problemu a pak najednou lehce skubne a zdechne za jizdy (jednou po 13 km, podruhe po 7 km). Zda se, ze kdyz ho chvili necham schladnout, tak pak naskoci. Kdyz ho necham bezet na volnobeh a zahrat, tak pak nejde ani opakovane nahodit.

Pozadal jsem PATaMAT o vypis diagnostiky. V trvalych zavadach je uvedeno: "P0704 Signal spinace spojky Koherence" (podle km je to tesne pred tim, nez mi to poprve zhasnulo za jizdy - 2176 ot/min, vstrikovane palivo 11.30 mg/zdvih, teplota 79 st. C) a nasledne "P0470 Signal diferencialniho tlaku vyfuku Prijatelnost po nastartovani se studenym motorem" (to uz pri nulovych otackach motoru, tesne nez jsem musel zastavit, 0 ot/min, vstrikovane palivo 12.33 mg/zdvih, teplota 79 st. C). Soucasne je tam uvedeno, ze FAP je naplnen ze 14% a regenerace neni pozadovana. Posledni regenerace probehla pred 714 km a kdyz jedu volne a pak slapnu poradne na plyn, tak se objevi sedivy kour, ktery vsak uz pri dalsi a opakovane akceleraci neni. S FAPem nebyl doposud zadny problem a ma skutecny najezd 160 tis. km. Jeste doplnim, ze v trvalych zavadach mam uz cca pul roku vadne zhavici svicky, ale ty by mely mit vliv pouze na studene starty a ty jsou zda se v poradku.

Ve vypisu deniku zavad se behem poslednich cca 1500 km take objevilo: 2x - Chyba komunikace s transponderem (dalkove ovladani? nebo imobilizer?), 1x - Detekovana voda v naftovem filtru (filtr byl menen pred rokem a cca 15 tis. Km), cca 5x - Informace o rychlosti vozidla obdrzena informace neni spravna a pak neco ve smyslu, ze Otacky motoru nesouhlasi s rozsahem nebo predpokladanou hodnotou (nebo tak nejak). Zde me napada, ze by se mohlo jednat o vadu Hallova snimace otacek, ktery kdyz se zahreje, tak hazi nesmyslne otacky a to snad zpusobi okamzite zastaveni motoru. Alespon takto jsem to dnes nacetl zde nebo na citroenech.cezet.

Predem velmi dekuji za kazdou reakci a odpoved.

Zdravi Tom K.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator