Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: P0299, Biturbo
jruze
26.08.2016 13:44 - Re: P0299, Biturbo
U??vate?
Delict napsal(a):
Zdravím.

Mám problém s mojou C5 II Biturbo 125kW.
Začalo sa to prejavova vypadávaním tempomatu na dialnici pri strmších stúpaniach. Auto potom čiastočne stratilo ah v určitých otáčkach, povedzme do 3000 sa mu nechce.

Po vypnutí, zapnutí kžúča je zase neakých par desiatok km pokoj a c5 funguje ako nová.

Lexia vyhodila P0299 tlak turba nižší než požadovaný
- Prešiel som podtlaky od turba až po pumpu ..všetko ok a priechodné, bez únikov
- Elmag ventil podtlaku vymenený.. žiadna zmena, pôvodný elmag ventil vyčistený a vrátený
- Snímače tlaku skúšobne vymenené..bez zmeny

Čo mi prišlo podozrivé, tak pri chybe bol uvedený nesprávny údaj o otáčkach motora, 16 alebo 17ot./min.

Neviem teraz či demontova turbo a skontrolova ho/vymeni (mám skladom staršie ale funkčné) alebo hžada príčinu signalizácie nezmyselnych otáčok motora. Ak sa s tým niekto stretol budem rád za neakú radu.


Zkontroluj těsnost hadic od interkoleru(biturbo plní už okolo 2500ot +-polovičním tlakem,na turbu je ještě jedna regulace(tlaková-né podtlaková) - měřené hodnoty za jízdy a kolik dává?,není chyba v klapce na sání?-ty dost často zloběj, tempomat vypadne automaticky při jakékoli anomálii výkonu motoru,snímač otáček?? - teoreticky by mohl být načatý ale spíš kabeláž. od PC to nejde.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator