Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Dovoz auta
HELLMUT
14.07.2016 23:05 - Re: Dovoz auta
U??vate?
Nikdo nepíše, tak já něco aby jsi si nemyslel že na tebe kašlem. Já jsem příznivec dovozu z Německa. Měl jsem od tud tři auta a vždy bez problémů. Ale nedokážu posoudit faktor štěstí.
Myslím že zásadní problém je že ty za dobré peníze jsou většinou hodně daleko za hranicemi. Já osobně byl v Hannoveru pro Xantii, tam jsem byl sám bez mechanika stála tenkrát 2500.- E a před 4 roky v Hamburku pro mojí současnou C5.Ta stála 5000 bez DPH a do dnešního dne nechápu proč tak málo. Viděl jsem identické b inzerátech za 7-8 tisíc. Je v automatu a exculsive, taky jsem se toho automatu bál a teď už nechci nic jiného!!! Když se podívᚠkolik stojí kvalitní spojka a repase automatu tak to není zase tsk zásadní rozdíl. Spojka čeká časem každého na 100 % automat je loterie. Já si kvůli automatu koupil i druhou C5 jako pracovní auto protože už fakt nechci šlapat na spojku.
Ta I. C5 má na tachometru 305 tisic je dovoz z Itálie a myslím že jí dovozce určitě stočil jak je jejich zvykem. Takže klidně může mít 400 a víc. Automat funguje bez problémů.
Chce to mit sebou někoho kdo to dokáže vše projít a poznat případné problémy.
A tady je jádro problému. Je trochu na h... někam jet 1000km a zjistit ze auto je špatný. Proto to chce mit třeba vic aut na terase do rezervy. Jenže to je pak zase výlet na více dní.
Jo a ta spotřeba u automatu vyšší? To je pravda cca litr navíc oproti manuálu ale to pohodlí??? I tři litry bych teď už obětoval. Jinak měl jsem Xantii 1,8 16 V benzín. V Praze jsem jezdil za 9-10 litrů benzinu na 100 a bolela mě noha v zacpách jak jsem pořád řádil. Teď mám C pětky v automatu v pravé ruce držím zmrzlinu a jezdím za 8 nafty
No ta stará nekdy i 10 a víc. Ale jak říkám, manuální řazení patří do minulého století... :- ) A já jezdím za stejné peníze jsko dřív s horším autem.