Nikdo nepíe, tak já něco aby jsi si nemyslel e na tebe kalem. Já jsem příznivec dovozu z Německa. Měl jsem od tud tři auta a vdy bez problémů. Ale nedokáu posoudit faktor těstí.
Myslím e zásadní problém je e ty za dobré peníze jsou větinou hodně daleko za hranicemi. Já osobně byl v Hannoveru pro Xantii, tam jsem byl sám bez mechanika stála tenkrát 2500.- E a před 4 roky v Hamburku pro mojí současnou C5.Ta stála 5000 bez DPH a do dneního dne nechápu proč tak málo. Viděl jsem identické b inzerátech za 7-8 tisíc. Je v automatu a exculsive, taky jsem se toho automatu bál a teď u nechci nic jiného!!! Kdy se podívá kolik stojí kvalitní spojka a repase automatu tak to není zase tsk zásadní rozdíl. Spojka čeká časem kadého na 100 % automat je loterie. Já si kvůli automatu koupil i druhou C5 jako pracovní auto protoe u fakt nechci lapat na spojku.
Ta I. C5 má na tachometru 305 tisic je dovoz z Itálie a myslím e jí dovozce určitě stočil jak je jejich zvykem. Take klidně můe mít 400 a víc. Automat funguje bez problémů.
Chce to mit sebou někoho kdo to dokáe ve projít a poznat případné problémy.
A tady je jádro problému. Je trochu na h... někam jet 1000km a zjistit ze auto je patný. Proto to chce mit třeba vic aut na terase do rezervy. Jene to je pak zase výlet na více dní.
Jo a ta spotřeba u automatu vyí? To je pravda cca litr navíc oproti manuálu ale to pohodlí??? I tři litry bych teď u obětoval. Jinak měl jsem Xantii 1,8 16 V benzín. V Praze jsem jezdil za 9-10 litrů benzinu na 100 a bolela mě noha v zacpách jak jsem pořád řádil. Teď mám C pětky v automatu v pravé ruce drím zmrzlinu a jezdím za 8 nafty
No ta stará nekdy i 10 a víc. Ale jak říkám, manuální řazení patří do minulého století... :- ) A já jezdím za stejné peníze jsko dřív s horím autem.