Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ventilátor topení / C5 III
igok
12.07.2016 19:02 - Re: Ventilátor topení / C5 III
VIP
autodiag napsal(a):
zkus propojit privod s pripojenim ventilatoru
tj dvoupinovy konektor je ventilator a na tom vetsim jsou dva silnejsi vodice..barvy budeou sedet (cerna/cervena)
zmer take ,nejlepe zarovkou jestli na privodu k regulatoru je napeti (ro same muzes udelat i na ventilatoru,tam bych si typnul ze nebude nic)..pokud ne tak hledej problem v napajeni (BSM)


Pri nastartovanom motore som na dvojpinovom konektore z ventilatora zmeral napatie, bolo 14,3V. Regulovanim otacok sa napatie nemenilo. Potom som tam skusil napojit 5W ziarovku (z osvetlenia SPZ, prihol som si dratiky tak aby sa dali zastrcit do konektora). Ziarovka len preblikla a zhasla. Ked som ju opakovane odpojil a pripojil urobila to iste, na regulaciu otacok nereagovala. Nasledne som zmeral napatie a to bolo opat 14,3V. Potom som nasiel privodny konektor, ktory to cele napaja (je pred regulaciou). Tam sa ziarovka v pohode zozsvietila. Vyskusat ventilator preklemovanim regulatora som uz nestihol lebo to robim na ulici pred bytovkou a zacalo silno prsat. Ak sa mi podari roztocit ventilator, tak si myslim ze pricinou problemu je jednonacne regulator otacok.

Tak nakoniec sa mi podarilo roztocit ventilator prepojenim konektora. Definitivne bude blby ten regulator otacok .link. .link. . Je schovany nad pelovym filtrom na urovni klbu plynoveho pedala. Vybera sa pootocenim v protismere hodinovych ruciciek.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator