08.07.2016 19:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
Ano. můu potvrdit. Kdy jsem měl kdysi podezření na vadnou váhu vzduchu (diag. psala něco jako vadná váha nebo zkrat na +) tak jsem ji odpojil a jelo to "normálně". Jelo to na nouzový reim váhy. Neel tempomat a nevím u co jetě nefungovalo, ale výkon motoru byl nerozeznatelný od jízdy s připojenou váhou. Nakonec to ani váhou nebylo, byl to nějaký bug v systému, nebo v diagnostice. Proto je nutný, aby diagnostiku dělal někdo zkuený a to nejlíp citroenář, měl skutečnou Lexii a ne nějaký univerzál a takový diagnostik potom dokáe na základě hodnot odhalit skutečnou příčinu chybovýho hláení.
U mě tenkrát závadu způsobilo vadný čidlo teploty nasávanýho vzduchu před klapkou. Jruze to objevil při kontrole hodnot, kdy diag ukázala, e nasávaný vzduch má teplotu -40°C a přitom bylo venku +10°C. I takováhle anomálie dokázala zblbnout systém a napsat vadnou váhu vzduchu.