Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Co nového chystá Citroen
del42sa
07.06.2016 09:28 - Re: Co nového chystá Citroen
99
Potíž je že tihle lidi co jsou v PSA teď nemají žádnou úctu k historii značky Citroen a k hodnotám, které léta prezentovala. Z těch dvou Peugeot prodá víc aut než Citroen, takže rozhodování bylo jednoduché. Co na tom, že úplně zničíme to o co se jiní snažili moho let, hlavní je že PSA je v zisku

Citroen už nikdy nebude tím co býval, stala se z něj obyčejná značka do počtu a DS ? to je odsouzené k zániku, jen si to ti joudové ve své zaslepenosti ještě nepřipustili. S tímhle přístupem má šanci v Evropě se udržet tak maximálně designovka DS3. A se ti chytrolíni podívají na to jak se buduje prémiová značka a co je k tomu potřeba (motory, technologie, služby s tím spojené). Přečtěte si co například chystá Genesis (Hyundai) nebo jaké motory výbavy použil Marchionne u Maserati. Místo aby nabídli novější šestiválce HDI, tak se raději hned vymluvili, že kvůli emisím Euro 6 to nejde jen aby nemusel investovat další peníze. Motor 1,6 THP, na který tak nadávali, že je strašně drahý a který dělali společně s BMW, tak ten jim teď zachraňuje prdel jak v Číně tak v Evropě protože kromě nového tříhrnku Puretech nemají žádný moderní benzínový motor se slušným výkonem. A to ani nemluvím o těch utopených miliardách v hybride HDI.Kdyby ty peníze radši použili na nový hydractive, tak jsme mohli mít ještě minimálně dvě -tři další generace tohoto fantastického odpružení....

Francouzská filzofie je jiná, žádné lepší motory ani technika není potřeba, stačí pár chromovýcg lištiček, lepší kůže na sedačkách a nějaké ty cingrlátka a k tomu pěkně prémiová cenovka a voila máme prémiové DS

Ta technika se prostě nedá okecat, zákazníci kupují prémii protože nabízí něco víc než mainstream a ta přidaná hodnota je i v té technologii, kterou v mainstreamu nekoupíš. Francouzi dělají pořád dokola stejnou chybu, protože prostě chtějí jen všechno ochcat nebo k něčemu přijít zadarmo a bez práce (viz. spojení s GM, ze kterého nezískali jediný motor nebo převodovku nebo 4x4 platformu, zato všechny svoje patenty na tříválec PureTech, hybride-HDI dali k dispozici GM - tomu se říká dobrej obchod)

Proto celé DS půjde do kopru, protože jako samostatná značka nebude mít dostatečné prodejní objemy (prodeje všeho co je nad DS3 jsou vyloženě tragické i když Tavares tvrdí opak. Podle něj právě obchodní "úspěch" značky DS vedl k jejímu oddělení od Citroenu a vzniku samostatné značky) Jedině by museli změnit myšlení, ale to je jednodušší chtít po ledním medvědovi aby žil na sahaře

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator