del42sa
|
07.06.2016 09:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
Potí je e tihle lidi co jsou v PSA teď nemají ádnou úctu k historii značky Citroen a k hodnotám, které léta prezentovala. Z těch dvou Peugeot prodá víc aut ne Citroen, take rozhodování bylo jednoduché. Co na tom, e úplně zničíme to o co se jiní snaili moho let, hlavní je e PSA je v zisku 
Citroen u nikdy nebude tím co býval, stala se z něj obyčejná značka do počtu a DS ? to je odsouzené k zániku, jen si to ti joudové ve své zaslepenosti jetě nepřipustili. S tímhle přístupem má anci v Evropě se udret tak maximálně designovka DS3. A se ti chytrolíni podívají na to jak se buduje prémiová značka a co je k tomu potřeba (motory, technologie, sluby s tím spojené). Přečtěte si co například chystá Genesis (Hyundai) nebo jaké motory výbavy pouil Marchionne u Maserati. Místo aby nabídli novějí estiválce HDI, tak se raději hned vymluvili, e kvůli emisím Euro 6 to nejde jen aby nemusel investovat dalí peníze. Motor 1,6 THP, na který tak nadávali, e je straně drahý a který dělali společně s BMW, tak ten jim teď zachraňuje prdel jak v Číně tak v Evropě protoe kromě nového tříhrnku Puretech nemají ádný moderní benzínový motor se sluným výkonem. A to ani nemluvím o těch utopených miliardách v hybride HDI.Kdyby ty peníze radi pouili na nový hydractive, tak jsme mohli mít jetě minimálně dvě -tři dalí generace tohoto fantastického odpruení....
Francouzská filzofie je jiná, ádné lepí motory ani technika není potřeba, stačí pár chromovýcg litiček, lepí kůe na sedačkách a nějaké ty cingrlátka a k tomu pěkně prémiová cenovka a voila máme prémiové DS 
Ta technika se prostě nedá okecat, zákazníci kupují prémii protoe nabízí něco víc ne mainstream a ta přidaná hodnota je i v té technologii, kterou v mainstreamu nekoupí. Francouzi dělají pořád dokola stejnou chybu, protoe prostě chtějí jen vechno ochcat nebo k něčemu přijít zadarmo a bez práce (viz. spojení s GM, ze kterého nezískali jediný motor nebo převodovku nebo 4x4 platformu, zato vechny svoje patenty na tříválec PureTech, hybride-HDI dali k dispozici GM - tomu se říká dobrej obchod) 
Proto celé DS půjde do kopru, protoe jako samostatná značka nebude mít dostatečné prodejní objemy (prodeje veho co je nad DS3 jsou vyloeně tragické i kdy Tavares tvrdí opak. Podle něj právě obchodní "úspěch" značky DS vedl k jejímu oddělení od Citroenu a vzniku samostatné značky) Jedině by museli změnit mylení, ale to je jednoduí chtít po ledním medvědovi aby il na sahaře |
| |
| |