Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problematika a funkce EGR
first
31.05.2016 23:40 - Re: Problematika a funkce EGR
99
Zdravím pánové.
Pořídil jsem si novou C5 III X7 2,0hdi motor RHF 103Kw a moc dlouho se s ní neradoval. Po nějaké době mi při pomalejším rozjíždění při zhruba 1750-2100 začne škubat motor, jak kdyby mě někdo čapl za prdel. Několikrát jsem to měl na diag a vždy to píše: přiliš velké otevření, a hned pod tím to píše příliš malé otevření ventilu EGR. Při dynamičtější jízdě to je v pohodě a nic to nedělá, jen při tom pomalém rozjíždění nebo na dálnici na tempomat to jde občas taky cítit. Egr několikrát venku, čištění, kontrola kontaktu a vše vypadá v pohodě, při vypnutí motoru cvaká. Nakonec mi to nedalo a koupil jsem nový s tím, že asi je v prdeli ten krokový motorek (na tom starém EGR). Vyměnil jsem za nový a je to jen o kapinku lepší, ale pro změnu mě to nechalo už několikrát stát, s ničeho nic uplně klesl výkon a ani po plném sešlápnutí plynu to nebylo schopno vytočit motor( max 1300otaček) Vypnutí motoru a několikrát zkusim nastartovat a zas už to jede normálně. Na diag to opět ukazuje stejné hlášky. Po jedné montáži jsem zapomněl napojit konektor na EGR a při každém startu mi to hlásilo závadu na display, ale auto jelo uplně bezchybně tak sem si lebedil , jak jsem to opravi a kamarád , co mi mazal závady mi nakonec říká, že to nejde vymazat, jestli to mám zapojené. Jasný že to nebylo, zapomněl jsem. Po připojení sem byl zase v prdeli. Bez Egru jezdit nechci kvůli fapu,ale teď už vážně nevím jak dál, poradíte mi? Díky moc.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator