| 	
	| jruze | 
			| 08.05.2016 22:36 -
				Re: Trhanie prevodovky po zohriati |  |  
	|  
   | Hanz 397 napsal(a): Tak kdy jste se tady do sebe tak pěkně pustili,hodím do placu dalí pek:Moje převodovka: měsíc o ní nevím. Pak najednou (nejdřív vdycky při deceleraci) začne kubat při podřazování 4=>3,po chvilce se přidá i 3=>2,pak začne kopat při řazení v podstatě vech rychlostí ve vech reimech. Najednou skočí do nouze. Zrestartuju auto a ve je ok. Zase o ní měsíc nevím,nebo to klidně udělá druhý den znova.
 V chybách uloeno: Výstup elmag ventilu S2 Zkrat na +,nebo přeruení obvodu. Samozřejmě je mi jasný,e by to mohlo znamenat,e se na chvíli ztratí kontakt třeba někde v konektoru,ale nezdá se mi,e by to docela dlouho dělalo ani by to spadlo do nouze a spadlo to a po určitý době. A hlavně,krom kabeláe uvnitř převodovky ve zkontrolováno,naprueno,.......
 Řeil u někdo tímhle způsobem nastřelenej solenoid,nebo nějak pokozenou tu vnitřní kabelá?
 
 No to je pokročilejí stádium toho co jsem asi psal - ztratí komunikaci mohla by to dělat ta elektronika na AP a nebo to co mi odpověděli - svazek u BHI průchod zkrz podběh k DSG (u posilovače) - chybovej kód? nedělá to častěji po deti,vlhkém počasí? jinak jak to dostane prdu tak se to nějak v ní srovnáa dá to pokoj.- mě to tedy do nouze nepadne a nevyhodí chybu jde o to jak dlouho je ztráta komunikace(a nesmí věřit tomu co to napíe - ono to napíe zkrat a je to přeruení komunikace ) A nepustili jen mne vdy trochu vyvede z míry ta jednoznačná identifikace od PC kdy se to nedá pořádně ani při fizické kontrole a příznaky jsou stejné pro několik závad (francouzi mají databázi závad a oprav řekněme třeba z 1000 aut a podle toho řídí přísluný servis který se toto snaí opravit - třaba jak jsem psal a k tomu mám někde i fotodokumentaci místa problému dle statistik oprav)
  - jinak u mne pomohlo i to e jsem vyměnil volnějí části uloená - kulák,silent ramene a u to dlouho neudělalo. |  
	 |  |  |  
 |  |