Já si myslím e ani pár desetin rozdílu tlaku by na to nemělo mít vliv,čidla tlaku v pneu podle mne také ne, to spí motor a jeho výkon a nebo pouitý olej (no ale co jsem zjioval tak mi bylo řečeno e pokud by se dělala GO převodovky tak i nahradit novej druh oleje za starej není problém - problém je e se nesmí míchat a e náhrady nejsou vhodné - buď origo a nebo po rozebrání celou náplň) Jetě dotaz:teplotu ukazuje AP správnou? nepřehřívá se při zatíení? - to by také mohl být důvod (máme to zasebou- dostali jsme AP po GO (ta provedena super)ale bylo v ní víc oleje (+- o 3/4L ) nekontrolovali jsme a ta převodovka nechtěla řadit po ohřátí(přehřátí) a jetě tam byl problém s chlazením (zapojení chlazení AP) = podobné příznaky.
Toto bych asi zkontroloval - do přehřátí super - po úpravě hladiny super A jetě mi trocho nesedí cena : dvojitá výměna s prací jestli si dobře pamatuji 6000,- ? to mi nesedí s cenou oleje(origo má jen citroen a e by měli takovou slevu e by se dostali s dvojitou dávkou na cenu mé jedné dávky?