nesmysl... varis z vody. Delam v automobilovem prumyslu a uz jen ta ma reklamace je stala dost penez jak automobilku, tak vyrobce ddilu. Dost penez, vsichni to resi na vsech urovnich aby zjistili kde je pricina a jak ji opravit aby predesli dalsim nakladum.
A o rodoci to byt muze, uz i nad tim jsem premyslel. Ale u predesle C5 se nic takoveho po deviti letech nestalo. Jezdim s lehkou nohou, jezdim hodne plynule, dlouhodobou prumernou spotrebu mam 6.0l (z toho 1/2 roku s nosicem na kola na strese a koly). Podle toho co jsem nastudoval by nizke otacky motoru nemusely delat spojce a setrvaku dobre. Ja si ale myslim ze to ma na svedomi mikrosekundove skubani motoru pri akceleraci. To bylo taky reklamovano, vymenen EGR ventil a zlepseni neznatelne. Osobne vidim pricinou spis motor, kdy pri tomto cukani ten setrvak musi dostavat zabrat. Ale nejsem mechanik, jen teoreticky technik
A dostane se také do vývojového oddělení (a nevařím z vody) A přehrání softu je jen ochcání nekvalitních dílů