Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution system faulty - dieselové motory
jruze
16.03.2016 22:17 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
U??vate?
autodiag napsal(a):
jako cerstvy priklad za vsechny:
delal jsem znamemu dnes packy na COMu..pri te prilezitosti jsem se samo kouknul i na jine veci a do motoru...
auto koupil pred cca 7 lety ...se slovy ze drive to jelo urcite lip,hlavne od spodu ale posledni 2-3 roky je to takove line... kounul jsem na ovladani a samozdrejme upadlej kloubek a vypadla hadicka od podtlaku
auto nikdy nespadlo do nouze,nikdy kontrolka motoru/hlasky (az podezdrele ale neni duvod mu neverit)
kloubek novej hadicka nasazene a auto samozdrejme jede jak ma (o 50% lip dle slov majitele)
pointa je ta ze presto ze "unikal" podtlak a swirl byl otevreny auto do nouze nepadlo...jezdi s nim denne a uplne ho nesetri....a takovych aut jsem delal opravdu hodne..nikdy hlasla nikdy nouzak...pokud ano tak vzdy mel spojitost s jinou zavadou,vetsinou regulace turba,egr,klapka atd...
kdyz clovek /mechanik trochu uvazuje a zna ,rep vi proc tam virive klapky jsou je mu jasne ze do nouze to ani jit nemuze kdyz klapky nefunguji...tim se nechci samozdrejme nikoho dotknout,mysleno vseobecne


Martine ono to nepadne kvůli swirlu ale kvůli tomu že není podtlak a tím pádem to nereguluje turbo , když swirl nefunguje nejede to jak má ale né v nouzi to mᚠpravdu.Pokud je netěsný podtlakovej okruh tak nemůže být podtlak a nechodí regulace.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator