Tridac
|
06.03.2016 23:58 -
Re: Disky a pneu na C5 - obecně
|
|
|
eisy811 napsal(a): Jedna otazocka.
Mal ste niekto obute RunFlat pneu? Je to podstatne tvrdsie? Neznesitelne?
Ano, z principu ta bocnica musi byt pevnejsia, len nemam ponatia, ako moc sa to prejavi na komforte...
Ono je u těchto pneu trochu více odliností ne u normálních pneu.
Dnes vývoj poskytuje velmi kvalitní pneu v této kategorii, ale stále převládají jiné věci ne je komfort. Jsou tvrdí a těí, ale dá se říci, e v normální běném provozu je ji rozdíl celkem malý.
Ale je zde problém ceny, která je mnohem větí, dále na autě musí mít systém monitorování tlaku pneu abys poznal, e je prasklá a bez tlaku a pak je asi největí problém, e nejde nahradit ničím jiným ne tou stejnou a pak se dostává provoz do kuriozity. Kdy bude mít gumy sjeté na dejme tomu 50% a gumu píchne, musí dát obě gumy nové. Runflat se neopravují, a nesmí být rozdíl ve vzorcích, pak to vychází straně draho kdy přijde defekt.
Kdy jsem prodával nové vozy, dostal jsem i tento dotaz, tyto gumy jsem doporučil pro řidiče, kteří jednak hodně najezdí, ale předevím velké vzdálenosti a mimo centrální města, tedy daleko od ervisů a případně jízdy často v noci. Jde o to, e guma je výborná e s ní prázdnou dojede a tisíc kilometrů, ale cenově se to nevyplatí. Pokud se píchne, mění se guma, ale jinak se sjede přiblině stejně jako normální guma, take je zde pouze a jen výhoda toho dojetí při defektu. To je to jedinné. Take asi hodně zváit zda tyto gumy dávat. U Fordu Smax například sada gum vyla na 27 tisíc včetně měřičů tlaku, ale tam byl ji předinstalovaný systém měření od výrobce v elektronice. Take u normálního auta se musí jetě dodat přijímač pro vysílače v kolech.. |
| |
| |