řeknu k tomu to samé co na auto.cz pod článkem DS-E Tense
"Tenhle DS má úplně stejně vymylené pouze papírové specifikace jako měl Metropolis, je to snaha ukázat, e se něco děje, bohuel zatím je to jen divadlo naoko a PSA má před sebou jetě několik let (minimálně 5), kdy musí dohánět chyby, které udělalo předchozí vedení. Bohuel to dělají dost blbě. Nejdříve si mysleli e se jim podaří vechno vytáhnout "zdarma a bez práce" z GM, ale tohle spojení lo do kopru rychleji ne mysleli. Frantíci nevytáhli z GM ani jeden motor, ani platformu ani převodovku, nic. Jediné co zůstalo je společný nákup dílů a malé MPV, které ale bude na platformě PSA
S Citroenem udělali velikou chybu a během následujících let se jim to pěkně vymstí. Bohuel ve vedení Citroenu jsou nyní lidé, kteří mají k autům podobný vztah jako Marchionne k Lancii, myslí si e autům a trhu rozumí, ale ve skutečnosti kodí..... " Kdy Linda Jackson řekla, e zruí HS protoe to je "old technology" tak za tenhle výrok měla hned vyletět na hodinu, protoe řict něco takového vem loajální fanoukům Citroenu do oči je jako chrstnout někomu do xichtu vařící olej. Něco takového můe prohlásit jedině duevně slabí jedinec.
A to je celá francouzská filozofie posledních let, co jde tak ochcat, obejít, mít vechno "zadarmo" od druhejch bez vlastní inciativy a pokud mono bez práce. Prostě zasraní komoui.
Nakonec je to vidět i na té strategii DS. Tavares si myslí, e objevil ameriku, kdy tvrdí e bude zavedeným značkám konkurovat jinak, po francouzsku, jene tohle tady u jednou bylo. Říkají: "chceme zákazníky ohromit něčím jiným ne pičkovou technikou", nepotřebujeme "komplikovanou techniku" ani drahé motory, aneb jinak řečeno budeme vám prodávat chromovýma litičkama okrálené levné modely s průměrnou technikou za prémiovou cenu, voila: velká francouzská revoluce

( vak to na prodejích DS4/5 jde vidět ) Tohle půjde ke dnu jetě rychleji ne bys řekl vec.
oni si asi myslí, e zakazníci jsou úplní debilové
Celý problém s penězma v PSA vůbec není v pouití nebo nepouití HS u Citroenu, ale v tom, e utopili neskutečné prachy v tom hybridním nesmyslu Hybride HDI, který teď v tichosti skončí v roce 2017 a pouitý byl veho vudy pouze ve třech modelech...... Kdy na to poukazovali odborníci, e hybridní pohon má smysl více s benzínovým motorem tak si tvrdohlaví frantíci pořád stáli na svém. Navic se s tím piplali neuvěřitelně dlouho dobu, ne to dotáhli do sériové výroby a přitom spousta jiných automobilek na hybridních pohonech začala pracovat mnohem později ne PSA a uvedli své produkty dříve na trh. Stejnou chybu udělali se záehovými motory, mysleli si e diesel tu bude večně a e benzínový motor není potřeba... Vechny tyhle chyby se jim teď vrací jako bumerang zpátky.
jediná opravdu dobrá monost by byla, kdyby je komplet někdo koupil a nahradili to příerné vedení někým jiným, někým kdo má nějaké vize a rozumí autům a zároveň bere ohled na historické hodnoty automobilky a rodinné stříbro. Tihle to fakt nejsou...
btw, vimli jste se e Citroen u nemá slogan Creative Technology ? u je to jen Citroen ....