přesně tak, vlastně samotné odpruení bylo u toho prototypu Lexusu hodně primitivní, stejné zkrutné tyče jako Citroen ZX/Xsara na zadní nápravě.
Elektromagnetické linearní motory, které nahradily běné tlumiče udělaly z toho auta ten "technický zázrak" a to tak, e to doteď nikdo na ádném autě nepouil (kvůli ceně)
To jen dokazuje, jak bylo vlastně hydropneumatické odpruení geniální, daly se s tím jetě dělat hoodně zajímavé věci (rozpracované H4 vypadalo hodně zajímavě) a kdyby v PSA nebyli hloupí, tak toho mohli krásně vyuít mimo jiné i v propagaci jedinečnosti řady DS. Zahodit 50 let vývoje .....Teď je ta jedinečnost v tahu a zbývá jen pozlátko
Bravo, nějaký ten cent uetřili i kdy vyvíjet teď tři ruzná odpruení musí být fakt levnějí Takhle nakakat si do vlastní pusy umí jen frantíci .