ono nabijet baterku ,ktera ke vsemu neni uplne v kondici,v modernich autech plnych elektronikou neni az tak uplne jednoduche...hodne dulezita je nabijecka..pokud pripojis nejakou starou silnou nabijecku bez regulace ktera da co se z ni baterka snazi tahat ,tak se muze stat a stava se to velice casto ,ze se poskodi nektera z jednotek (overeno na spouste aut a nejen PSA)..v tomhle pripade doporucuju baterku odpojit od palubni site a nabijet nebo radeji si poridit nejakou kvalitni inteligentni ktera dodava konstatni proud,ty lepsi nabiji pulzne a ma ochrany
Teď tu mám kolegi nabíječku (vyadá jek ta z lídlu) a na to e stála skoro 4000,- no chtěli jsme si ověřit co to za ty prachy dovede a ona mrcha oivila tři ze čtyřech baterek které byly na vyhození - ten ciklus trvá několik hodin ale stojí za to a samo umí i gelovky a jiné.