Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vzduch v palivovém systému
jruze
31.01.2016 21:17 - Re: Vzduch v palivovém systému
U??vate?
Henjan napsal(a):
Děkuji za odpověď,
Děje se to v různých intervalech. Ano spotřebu 1 až 2l/100 to ukazuje pouze v případě brždění motorem.
Někdy 3x na 200 km, někdy jednou za 1000 km, nedá se říct, že by to bylo po km, které lze shodně porovnat.
Nájezd mám ročně 40tis. Většinou dálnice a rychlostní silnice. FAP byl po poslední kontrole na 50%.
V počítači naposledy našli chybu nějakého ventilu (nevím přesně co to je, auto je v servisu, dozvím se za pár dní).

Děkuji za info ohledně regenerace FAP, nevěděl jsem, že takto regenerace probíhá. Spadne při regeneraci i výkon?

Přetlakový ventilek je pod pravou zadní sedačkou nad nádrží?
Lze je jednoduše vyměnit nebo zkontrolovat?
Někdy jde slyšet takový zvuk podobný do utíkajícího vzduchu z přiškrceného balónku, obvykle když šlápnu na plyn do vyšších otáček a za několik minut se ta chyba nastartuje. Pak je v palivu pěna nebo jak jsem psal vzduch.
Doporučení je výměna ventilku? Jiná oprava?
Nejsem spec. , jen bych rád, aby to jezdilo dopředu i dozadu


Ventil se nedá vyměnit- je součástí nádrže a nedá se k němu dostat bez vyndání nádrže.To co to pošle do nouze vypadá na závadu elektroventilu turba(běžně to hlasí zavadu el.ventilu turba dvě) - z naftou to nemá co dělat to bude asi věc něčeho jiného - možná netěsnost v přívodu paliva nebo nemožnost přisátí vzduchu do nadrže(podtlaku v nádrži) výkon při regeneraci by spadnout neměl - jen se dá vypozorovat změna zvuku motoru(většinou nic než nárust momentální spotřeby) FAP by měl vydržet tak 240000Km na této motorizaci.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator