jruze
|
31.01.2016 17:30 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
|

|
Henjan napsal(a): Zdravím,
vůz 2.2 HDI 125 KW / 2009 / Tourer.
Přejezd 180 tis. Pravidelný servis.
Problém: na kadé plné natankování 2x - 3x je systém paliva s větím mnostvím vzduchu.
Problém se objeví nejčastěji po tankování nebo v poloviční hladině nádre.
Motor změní zvuk, spadne výkon.
Při volnoběhu displej ukazuje místo nuly stále spotřebu paliva 1 a 2 l/ 100.
Spotřeba se při této chybě značně zvýí.
Po přejezdu cca 10 - 30 km anomálie sama zmizí. Motoru se vrátí výkon, standardní zvuk.
Kdy tato anomálie nastala, vdy jsem otevřel nádr a při otevření jde slyet, jak nádr nasaje vzduch.
Po mačkání hruky vedle motoru cestují v hadičkách bubliny a někdy pěna.
Problém mne trápí u velmi dlouho, posledních 80tis. km. Zatím to ádný servis nevyřeil. Netuíte někdo co to můe být?
Díky,
Honza
0 to ukazuje jen pokud brzdí motorem jinak kolem 1L Po kolika Km se toto děje ? - řekl bych e se nejedná o chybu ale regeneraci FAP .(to by mohlo být to jedno) to druhé mona netěsnost spojů hadiček - při větím podtlaku v pal.potrubí přisává vzduch,nádr má nahoře odvzdunění (přetlakovej ventilek)- měl by poutět do nadre vzduch aby nebyl podtlak.Jestlie to má nájezd 180000Km bude regenerace probíhat moná po 400.-600Km (moná i častěji) potom zústane spotřeba při jízdě na volnoběh i na 2.-3.litrech do ukončení regenerace - můe trvat kolem 10.-15.KM podle provozu. |
| |
| |