vypadá to jako mírně předělaná tahle původní verze C5 III .link. .link.
Ta měla původně přijít u v roce 2014 s hydractive III na EMP2 platformě. To bylo předtím, ne přilo do PSA duo Tavares/Jackson. Je poměrně zřejmé, e to auto u muselo být ve vysokém stupni rozpracovanosti. Jene nejdřív začali vymejlet e by mohli mít podvozek Epsylon2 od GM ( Opel Insignia) a kdy to frantíkům nevylo stejně jako celé námluvy s GM, tak jako dalí hřebíček do rakve tomu dalo rozhodnutí Tavarese/Jackson zruit hydropneumatické odpruení a oznámili to hezky k 60 letému výročí výroby HP
Take vzali co měli, platforma zůstala stejná (tedy EMP2), akorát zruili dvě verze odpruení jako má současná C5 a ten čumák upravili podle studie c-aircross. a VOILÀ! máme tu "novou" C5, akorát e kdy se kouknu na to datum v tom článku kde píou uvedení v roce 2018, tak mají 4 roční sekyru a z pohledu zákazníků je to i horí auto ne původní návrh.