robo
|
21.01.2016 22:53 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Mikra napsal(a): Rozdíl v krouáku není a tak podstatný. Tady se jedná hlavně o objem. Ten nenahradí ádným chipem. Rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není v objemu tak veliký, ale čím těí auto má, tím víc pocítí kadý kubík na víc. Dokud jsem v biturbu nejezdil, tak jsem taky nechápal, proč kadý vyzdvihuje krouák a objem. Nemusí s tím závodit, ale je to prostě komfort, mít výkonovou rezervu. Pohodlněji se rozjídí, předjídí, nespomaluje v kopcích a nevadí ti ani plně naloený auto. 3.0 V6 musí být poitek z jízdy. A to i z pomalý jízdy.
Rozdíl vě spotřebě u biturba s manuálem je proti 2.0 s automatem asi 1L ve prospěch biturba. Vím to, protoe syn má 2.0 s AP. Nikdy nedokáe jet úsporněji, ne já s biturbem. Velkou spotřebu má jen biturbo s AP. Já jsem za těch 6,5 roku najel s mým manuálem 90.000 km a mám za ty kilometry spotřebu 6,9L/100km. Co víc si přát?
no teoreticky ked das vedla seba 2.0 a 2.2 a oba maju okolo +/-120kW a ty mas 370Nm, a 2.0 iba 340Nm, neviem ci to poznas, neskusal som ale moc velky rozdiel to asi nebude. a ja mam pod 6litrov dlhodobo, 7l by mi uz prislo vela . predchadzajuca c4 zrala 8litrov a musela preto prec. |
| |
| |