Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
robo
21.01.2016 22:18 - Re: Koupě Citroenu C5
Za?iato?n?k
Delict napsal(a):
Nikde nieje písané ze gule sa maju menit pri 200tkm. Vtedy je servisný interval kde sa vymení LDS, skontroluju výšky a skontroluje sa stav gúl, pokial majú tlaky mimo toleranciu vymenia sa...ale šak ked mas zbytocny liter hurá do toho

Pozerat na KM pri aute starsom ako 3 roky je mimo.. a nad 100tkm je to tiez mimo. Tam sa uz niekedy drasticky zacne prejavovat ako sa s tym autom zaobchadzalo, naproti tomu auto s 300tkm moze byt v lepsom stave jak to so 100.

2.0 vs 2.2ka, u mna jasna vyhra 2.2ka vzdy a vsade. Rovnako to urcite nepojde lebo je rozdiel jedno turbo s VGT a biturbo. Ak kukas na kone..zase si mimo Treba si to odskusat, a citit ako ide krutiaci moment, mne teda dvojlitre nevyhovuju absolutne, ma to zatah dole a koniec..vo vysokych rychlostiach nikde nič. Zato dvadvojka ide krasne v celom pasme. Navrch dvadvojky su podstatne tichsie, kultivovanejsie a maju krajsi zvuk

A spolahlivost? objem nenahradis vacsi motor s vykonovou rezervou pojde vzdy lepsie ako slabsi naplno..

lenze uz sa x7 nova neda kupit s 2,2 a 3HDi. kazdemu vyhovuje nieco ine = naco je mi krutak, kone. Po vyjazde z mesta nasadim dialnicnu rychlost a to je vsetko. po 60km vyradim a parkujem. poobede zas to iste. Den co den. No a podstatna je spotreba. ono ten musketier cipuje 2liter na z 340 na 430Nm keby som moc tuzil po krutaku.
na zavodenie si treba cupit Leon Cupra 280k za cenu oktavky. tvari sa to jak leon ale majitelia premioviek maju problem. C5 je tak na dialnicne presuny jakmile sa to zacne v zatackach naklanat, chce to mat to natrenovane kde je hrana

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator