Čei občůrají vechno, ale nyní asi fakt přituhuje. Zajímavá je i ta kapitolka, e při příjezdu s vymazanou historií řídící jednotky mohou zákazníka vyhodit, aby se pár desítek km projel.
Ten kdo to psal je jen teoretik a moc toho o tom neví(on o tom neví nebo málo i servis a u značka nebo běný) na srovnání kódů si můe počkat i několik set km - jednotka si zaznamenává dle najetých Km kdy má které úkony provést a dokud neproběhnou dané úkony se kódy nesrovnají(vechny) to znamená e jednotka ví e má regenerovat fap třeba po 800Km a dokud toto neproběhne(a úspěně) tak nesrovná kód take si počká klidně 300 a 1800Km (pod 300 vyhodí větinou chybu o moném ucpání FAP a horní hranice je nastavena na 1800Km-probíhá větinou +- 800Km) jednotka si ukládá i motohodiny(ale ty umí vyčíst jen hodně málo lidí) A pokud to vyřeení tohoto problému někdo zvládne v online systému.....Ohledně zjitění srovnání kódů jsem třeba zjioval a testoval s Hanzem - který auto bez chyb - jen udělal výmaz neexistujících chyb a na úplné srovnání čekal +- 400Km Take se těte bude legrace