| 	
	| pjotri | 
			| 06.01.2016 18:53 -
				Re: Motor po smrti |  |  
	|  
 | no, ti mechosi maji vse, i diagnostiku. delaji to celkem bezne v audinach, na diagnostiku jsem se neptal. byl jsem se tam podivat, zrovna kdyz proplachovali ten filtr nejakou srackou, ktera je na to primo urcena. delali specialni prirubu, aby ten filtr mohli uzavrit a ta sracka tam mohla byt predepsanych 10 hodin. mne spis zajimaji ty tlaky v motoru. je mozny, ze by motor bez tlaku normalne jel, nezral olej, nemel nijak vysokou spotrebu (prumer 4,8 - 4,9) a presto byl kaput? jinak to aditivum se tam ani dolit neda, neni tam zadnej stucen, nadrzka se snad musi odmontovat. stal jsem pod tim a divil jsem se i usima. 
 jeste ktomu EGR ventilu. neni to tak, ze kdyz je ventil zaslepenej (videl jsem to na vlastni bulvy), nejdou spaliny, a tim i saze znovu do spalovani, ale primo pres kat do fap? to by prece znamenalo, ze jich tam jde o dost vic, cimz se to asi i vic zasira, pripadne to casteji dela samocisteni? ptam se, protoze o tom nic nevim. krome toho to auto ma cerstvou technickou, tedy i emise. je mozny, ze by auto s, de facto, vyrazenym EGR proslo emisemi? jestli jo, nechapu lidi, co ty ventily nechavaji menit, kdyz snad nejsou ani potreba...
 |  
	 |  |  |  
 |  |