Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
Honzaho
06.01.2016 11:35 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
Za?iato?n?k
Chtěl bych trochu navázat na úpěnlivé příspěvky uživatele TeiBen které jsou z data 4.6. až 7.6.2015, kdy pak přestal komunikovat (nyní je deaktivován), aniž bychom se dozvěděli , jak to se závadou dopadlo. Protože jsem od podzimu začal mít podobné potíže, které ale vykazovaly teplotní závislost: nejprve při teplotách motoru odhadem kolem 60 - 70 st (X7 nemá teplotní stunici, jen digitální políčka) - auto doslova chcíplo, následný start obtížný, po ohřátí OK. Postupně se potíže přesouvaly spíše na studený motor (kuckal, netáhl), hodil chybu emisí k jejímuž smazání stačilo znova nastarovat a mírné ohřát a opět jel. Diagnostika ukázala stejnou chybu, kterou popisuje TeiBen: P0087 – Rozdělovač paliva, tlak v systému příliš nízký. Píše dokonce, že čerpadlo paliva bylo vyměněno bez výsledku. Z příspěvku ale není jasné jestli se výměna se týkala podávacího čerpadla nebo vysokotlakého čerpadla. Nějak jsem nemohl strávit, že se v mém případě vysokotlaké čerpadlo "spraví" novým nastartováním, popřípadě ohřátím motoru. Vyměnil jsem tedy teplotní čidlo chl. kapaliny a došlo sice k výrazné změně, ale ne moc k lepšímu - přestalo to jít i na LPG, který předtím po ohřátí celkem chodil. Když konečně problémy začaly být trvalejší, došlo na výměnu vysokotlakého čerpadla a motor zase jede jako z praku. Řekl bych, že se sešly 2 chyby, které způsobily těžko pochopitelné chování, přičemž asi stav čerpadla se od nějakých krátkodobých výpadků postupně zhoršoval.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator