Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
Mikra
28.12.2015 09:24 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
99
V devátý minutě toho videa je na animaci vidět, že teplota se tam dostává až k 900°C. A viděl jsem na YT videa, kde bylo turbo rozžhavený do červena. Ale fakt nevím, jestli se ty teploty dostanou až do FAPu. Nebo jestli se v tom FAPu dosáhne takových teplot až při hoření sazí.

EDIT:
Jinak ta nafta vstříknutá do válce při otevřeným výfukovým ventilu určitě nepotřebuje k zapálení takovou teplotu. Nafta dostatečně jemně rozprášená v dostatečným množství vzduchu se dokáže vznítit i na slunci. Proto se tam vstřikuje, aby ten FAP rozpálila. A po dosažení dostatečný teploty ve FAPu už chytnou i saze, který jinak nehořej. Stejně jako doma v komíně. Ale potřebuje to taky dostatek vzduchu. Proto se má jet s vyššíma otáčkama, aby turbo tlačilo a nebyla zavřená klapka. Bez vzduchu ty saze neshořej ani v 1000°C.

A ještě jedno doplnění. To aditivum tam není jen kvůli snížení zápalný teploty, ale taky kvůli velikosti sazí. S aditivem se ty saze shlukujou do větších chuchvalců a FAP je dokáže líp zachytit, než když budou mikroskopický. Kdyby to mělo jen snižovat zápalnou teplotu sazí, tak by se to tam mohlo dávkovat až při samotný regeneraci.
To jen na vysvětlení těm, kteří nevědí, jak to tam probíhá. Tebe bych si Jarouši netroufl poučovat.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator