No jo, ale výfuk samozřejmě u mě vidět jde, e je jiný. A homologaci to nemá. To nevím no... Jestli to radi nezkusit protáhnout jetě přítí týden, jene to je zase mezi svátky, musel bych sehnat technika, rozhýbat ručku, udělat jetě asi prohlídku na plyn, co je taky kus cesty apod.
O tvar vůbec nejde - jde o katy a emise - můe tam mít třeba rouru kdy to nebude nějak extra řvát.Řekl bych e ádné auto na plyn neprojde protoe bude mít KO katy a i tak katy mají určitou ivotnost a ta bude asi někde jinde,to samé u aut s FAP - ten není vemocnej kdy auto kouří(třeba KO vstřiky) tak i OK FAP bude mít kouřivost jinde - nepochytá nikdy ve - take si dovolím tvrdit e tak 30-40% aut i bez úprav bude mít problém (pokud to nebudou motory s řízeným spalováním-kontrolou výfukovejch plynů jako má třeba biturbo) - mám ověřeno e i bez FAP má kouřivost tak nízkou e splní i normu.Na to stačí malej pokus : strč si prst do výfuku a pokud bude u fapového auta černej bude mít problém (mé tři biturba mají výfuk jak s fabriky) u benzínu se neměří kouřivost.