Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Co nového chystá Citroen
del42sa
14.12.2015 09:33 - Re: Co nového chystá Citroen
99
padaly tady názory že to bude drahé. Já vám nevím, tady nejde o cenu pro zákazníka, jako spíš o náklady pro výrobce a ty je potřeba srazit. Za jakou cenu to pak bude výrobce prodávat je už jiná story.Jistě počáteční náklady na vývoj nebudou levné (v tomhle měli už s hydractive velkou část úkolu splněnou), ale později bude pro výrobce levnější vybavovat vozy právě tímto systémem. Všechny takové serepetičky jako magnety, cívky, kamera snímající vozovku, to je vesměs elektronika co stojí pár šuntů, ale hydraulické odpružení, kde se součástky musí vyrábět s milimetrovou tolerancí, hydraulické čerpadla, koule, pístnice, to stojí hodně

Pokud bude Citroen používat pružiny s progresivní charakteristikou + k tomu něco jako elektromagnetické tlumiče, tak by to mohl být docela zajímavý systém. U toho systému by existovala i částečná možnost regulace světlé výšky. Něco podobného jako je tady na tom videu. (samozřejmě v podání Citroenu v mnohem jednodušší verzi)

.link.

Každopádně to celkem koliduje s tím původním prohlášením, že Citroen bude vyrábět "zábavné" automobily s "nekomplikovanou" technikou. Myslím, že v PSA sami nevědí, jaká přesně má ta jejich strategie být, protože udělat z Citroenu low cost je taky pěkná blbost a nejspíš to už i zjistili sami, takže sice zatím pomalu a nenápadně, ale jistě mění názor. (to nakonec koresponduje i s nedávným prohlášením Tavarese, že ani velký sedan jako C5 nebo dokonce C6 není pro Citroen zapovězen, pokud bude profitabilní) Další a dost klíčový fakt je to, že stále velká část technologií pro řadu DS zůstane sdílena s Citroenem a je důležité aby DS mělo oproti konkurenci co nabídnout také podvozkově. Takže si umím představit i to (bez ohledu na to co ta pinda Jacksonová tvrdí), že v nějaké sofistikovanější formě bude to odpružení nabízeno pro řadu DS (aktivní kontrola náklonu v zatáčkách), zatímco v jednodušší verzi pro Citroen.

Mno uvidíme s čím nakonec soudruzi přijdou. Třeba vydržet do roku 2017... Osobně bych zase nějaké velké zázraky nečekal, páč hydractive nasadilo fakt vysokou laku, ale jak se říká: "slibem nezarmoutíš"

Do té doby užívejme Citroenu C5. Myslím, že ta verze s motorem Blue HDI 132kW a úplně novou automatickou převodovkou je fakt povedená

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator