del42sa
|
14.12.2015 09:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
padaly tady názory e to bude drahé. Já vám nevím, tady nejde o cenu pro zákazníka, jako spí o náklady pro výrobce a ty je potřeba srazit. Za jakou cenu to pak bude výrobce prodávat je u jiná story.Jistě počáteční náklady na vývoj nebudou levné (v tomhle měli u s hydractive velkou část úkolu splněnou), ale později bude pro výrobce levnějí vybavovat vozy právě tímto systémem. Vechny takové serepetičky jako magnety, cívky, kamera snímající vozovku, to je vesměs elektronika co stojí pár untů, ale hydraulické odpruení, kde se součástky musí vyrábět s milimetrovou tolerancí, hydraulické čerpadla, koule, pístnice, to stojí hodně 
Pokud bude Citroen pouívat pruiny s progresivní charakteristikou + k tomu něco jako elektromagnetické tlumiče, tak by to mohl být docela zajímavý systém. U toho systému by existovala i částečná monost regulace světlé výky. Něco podobného jako je tady na tom videu. (samozřejmě v podání Citroenu v mnohem jednoduí verzi)
.link.
Kadopádně to celkem koliduje s tím původním prohláením, e Citroen bude vyrábět "zábavné" automobily s "nekomplikovanou" technikou. Myslím, e v PSA sami nevědí, jaká přesně má ta jejich strategie být, protoe udělat z Citroenu low cost je taky pěkná blbost a nejspí to u i zjistili sami, take sice zatím pomalu a nenápadně, ale jistě mění názor. (to nakonec koresponduje i s nedávným prohláením Tavarese, e ani velký sedan jako C5 nebo dokonce C6 není pro Citroen zapovězen, pokud bude profitabilní) Dalí a dost klíčový fakt je to, e stále velká část technologií pro řadu DS zůstane sdílena s Citroenem a je důleité aby DS mělo oproti konkurenci co nabídnout také podvozkově. Take si umím představit i to (bez ohledu na to co ta pinda Jacksonová tvrdí), e v nějaké sofistikovanějí formě bude to odpruení nabízeno pro řadu DS (aktivní kontrola náklonu v zatáčkách), zatímco v jednoduí verzi pro Citroen.
Mno uvidíme s čím nakonec soudruzi přijdou. Třeba vydret do roku 2017... Osobně bych zase nějaké velké zázraky nečekal, páč hydractive nasadilo fakt vysokou laku, ale jak se říká: "slibem nezarmoutí" 
Do té doby uívejme Citroenu C5. Myslím, e ta verze s motorem Blue HDI 132kW a úplně novou automatickou převodovkou je fakt povedená |
| |
| |