Zbyňa : samozřejmě e novej starter bude točit lépe(take vichni vyměníme startery) k poklesu napětí - v 7.třídě základky se to probíralo-je na to i vzoreček : čím větí odběr proudu tím klesá napětí a ano k odhalení stavu je lepí kleák který ukáe kolik teče proudu z baterky(mám na dílně) i u obojího(baterka,starter OK) klesne při startu napětí na +- 10v(kdo někdy viděl jak funguje zátěák na zkouení stavu AKU nemůe napsat e nepoklesne napětí na AKU - starter bere víc ne zátěák - zátěák ukazuje V).A jinak má pravdu - to co jsem radil se vztahovalo ke vstřikům a ty jsou napájeny 80V a protitlaku na přepadech(biturbo funguje trochu jinak),kostra má velkej vliv jak na start,tak pokles napětí.Nejsem teoretik - měsíčně mi projde rukama tak 40.aut a snail jsem se poradit tak aby měl co nejmení náklady na opravu - proto jsem napsal aby vyzkouel s pučenou OK dobrou AKU a potom řeil dál.
Tridac : kabely jen k vyloučení kolem vstřiků a nafty,nová aku ohledně starteru(a né koupit,ale vyzkouet)aby neutrácel zbytečně) kostry jem odpověděl K ovádání vstřiků nemá pravdu - odpověď a vysvětleni nahoře jen jetě jednotka má zjednodueně stabilizaci(buď odpadne celá nebo ovládá vstřiky) s olejem - olejové čerpadlo je zdroj zátěe a ne se natlakuje mazání(2.-3.vteřiny) zatěuje méně . Na ostatní jsem u asi odpověděl - snad jen e on myslím parkuje v garái kde to není tolik ovlivněno teplotou a prvotní byl problém nafta né starter-AKU a biturbo je jiný motor.Samozřejmě jsme nikdo neslyel jak to točí,ale nejjednoduí je kolem točení začít zapůjčením AKU - to je asi bez nákladů,pokud nebude změna tak můe řeit starter(to je na biturbu troku jeek v kleci) a dál - ale to u budou výdaje (ten odhalí poslechově nebo kleákem-odběr proudu a jak točí - k tomu ale zase potřebuje dobrou AKU) Také jsem se setkal e příčina byl snímač na klice,ale to je u extrém.Neřekl jsem e to nemůe být startér!! a mimo to 3vteřiny není a taková katastrofa. - kdyby to bylo půl minuty ???