Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi
Tridac
12.12.2015 23:47 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi
99
jruze napsal(a):
Četl jsem dobře - relátko(ovládání) v BSI je po kenu a tudíž nízko proudové (odpadne poklesem napětí)- to způsobí jak KO starter tak AKU,kontrolky poklesnou,nebo popřípadě zhasnou podle stavu obojího - záleží na odběru proudu a tím poklesu napětí - poznᚠjen pokud budeš mít 100% jistotu že je jedno nebo druhé v dobré kondici.Myslím že C5II negonguje(nejsem si jistý- pokud se pletu tak se omlouvám za mystifikaci),Špatná kostra má stejné příznaky jako špatná AKU nebo starter. Nejjednodušší cesta je buď si půjčit 100% AKU nebo přes kabely zkusit nastartovat - pokud to nebude točit jak má je to starter - pokud ano je to aku , ale to nemění nic na tom že pokud biturbo vstřiky nemají protitlak na přepadech neotevřou,nedají naftu . Začal bych napájením(třeba takou tou hračkou do zapalovače na kontrolu dobíjení-uvidí pokles napětí) - pokračoval bych diag měřené hodnoty tlak paliva a potom podle toho.(přepady tu mám na testování s dobrým ventilem)

Z vlastní zkušenosti mohu napsat, že zde je několik nepravd, které nejsou identifikací tohoto problému.
První věc je kostra, která jistě nebude mít vliv na to, že auto nechytá v mrazu, za tepla ano, po více dnech stání nenatočí, při vyšší teplotě ano. To určitě není kostra.
Taková nesmyslná otázka připojení kabelů nebo jiné baterky není na místě. Když je špatný starter, tím že se připojí kabely od jiného vozu, dostane více proudu a výsledkem je špatná baterie??? Nesmysl. Toto bylo důvodem proč jsem koupil novou baterii zcela zbytečně. Točilo, ale nechytlo. Baterka. Na kabely to chytlo. Dal jsem novou a ono to bylo stejné. Takže připojení kabeů§ nebo výměna baterie není vůbec žádnou identfikací toho, že je špatná baterka.
Ono to funguje tak, že čím je nižší teplota, tím více se zatěžuje práce starteru. No a ono funguje tak, že když překročí určitou zátěž proudovou, tak to vypne elektrické impulsy na vstřiky, když má málo proudu. Takže beterka točí a točí a točí, ale nechytne. Když se drží dlouhé starty klíčkem strateru, pak se vybije baterie a nenaskočí. Stačí krátké starty, cvaknout 2- vteřiny, dost, za chvilku znovu a ono to nakonec chytne, protože se rozhýbe olej, teplota, pohyb mechanických částí a nakonec to má dostatek proudu a chytne to.
Po výměně starteru zjistíte, jak je to úplně někde jinde s točením motoru, chytá na první tuknutí i když tři dny stojí na mrazu. Vyndal jsem nakonec starter a zjistil tak 2 milimetry vůli v pouzdrech, takže se bezvadně křížila celá kotva starteru. To je obrovský odběr proudu a nezbývá pro dávkování nafty.
Poslední rady nechápu a nerozumím co mají společného s naskočením motoru. Jen pro zajímavost, zásuvka je zcela na jiné větvy a neukáže vůbec nic, no a dignostika ukazuje všechno perfektní, vyzkoušeno, prakticky nastavena diagnostika, tlak nafty ok, zapalování ok, baterie ok, proud ok i při startu jen prostě to je na hranici spuštění vstřiků. Jinak nafta je normálně pod tlakem, přepady jdou všechny stejně a i kdyby nešly pak to prostě není tímto a nic to neznamená, protože to jednoduše nemá dost proudu na to, aby commonrail pustil proud do vstřiků.
Je prostě dobré číst zkušenosti lidí, kteří dosáhli vyřešení problému a ne teoretizovat a ještě k tomu radit věci, které s tím vůbec nesouvisí. Dal jsem na web druhy startu v zimě se špatným starterem, pokud by to někdo chtěl slyšet, co znamená špatný starter.
A jen logicky pro zamyšlení. Indikace závady. Auto startovalo stále dobře když jezdí denně do práce. Pokud byla teplota venku tak nad 5 stupòů naprosto bez problémů chytla kdykoliv. No a poprvé to nešlo natočit když auto stálo déle, dva tři dny na mrazu pod nulou. točí, točí, nechytá. Takže jsem seděl a přemýšlel co by s tím souviselo. Svíčky by to dělaly pořád, vstřiky neodejdou všechny naráz, takže by se to hádalo nebo kuckalo ale chytlo kdyby byl jeden dva vadné. No a pak stačí přemýšlet nad souvislostmi, takže jednoduše logicky to musí dělat něco, co souvisí s mechanickým problémem, když ztuhne motor zimou a zvýší se potřeba síly na jeho točení no a loigicky se dojde ke starteru jako alternativě. Baterka špatná se projeví hned, přetane točit velmi rychle, párkrát start a je po nic. Ale zde točí a točí a točí ani ontrolky nepoklesnou, ale nechytne a pouze v mrazu a pouze více dnů stání, jinak tam problém není.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator