Ja si myslím, pokud pojistka odpojí cívku startéru, nedojde k pokození ani baterie, ani startéru. Proto tam ta proudová pojistka je.
Kde je proudová pojistka? C5I na cívku jde klíčkové spínání, C5 II spíná cívku relátko v BSM a nemá nic společné s motorem starteru - tan je spínán klemou v cívce a na cívku jde přímo kabel s + pólu AKU - pól je obal starteru. Jet mne napadla kostra mezi karoserii a převodovkou.Nicméně si pořád myslím e můe být problém na přepadech vstřiků - pokud to po prvním startu hned zhasne a opětovný start je okamitý tak u zůstanou pod tlakem (motor se za tu chvilku nemůe ani trochu zahřát,zavzdunění by to mohlo být,ale to čerpadlo zůstává po zhasnutí plné nafty(tam jsou zpětné ventilky) - to by neběel hned po startu pěkně.A kdyby to měl být starter tak se napodruhý start neopraví.AKU by to být mohla i kdy mne biturbo chytalo i na hodně patnou na max druhou otočku jen mi vypadlo servo - dal jsem novou a chytá v podstatě stejně jen nepadá servo.