| 	
	| Tony_Z | 
			| 25.11.2015 18:49 -
				Re: výměna svíček u C5 (X7) 2.0i 16V |  |  
	|  
   | Honzaho napsal(a): O tom jak je vzduch skvělý izolant by mohli vyprávět lidé ( pokud to přeili), kteří vylezli na vagon pod elektrickou trakcí (tuím 3000 V) a přiblíili se k vedení na vzdálenost rozhodně větí ne 10 cm. Také si nejsem jistý jak působí tlak ve válci na potřebné přeskokové napětí proti normálnímu tlaku, take ta úvaha, e kdy to pálí na vzduchu, bude to určitě stačit i na chod motoru, nemusí být v pořádku. A nemluvě o trochu krkolomném provedení této zkouky - u 2.0i tvoří zapalovací cívky kompaktní blok, který se nasazuje na vechny svíčky najednou (tedy ádné "fajfky" ani vysokonapěové kabely jako za starých časů). 
 Tak mluvil jsem o suchém vzduchu..., pokud někdo leze k vysokému napětí za mlhy nebo obecně vysoké vzduné vlhkosti, tak je sebevrah - ale to není vzduch, přes co to koupí, ale ta voda rozptýlená ve vzduchu "aerosol" - prostě mlha/hmla.
 
 Tady moná bude něco, co pomůe vyřeit.
  .link. 
 Jinak s tím zbytkem jsi tedy souhlasil, e by se na to prostě nemělo vůbec hrabat?
  Protoe v tom byla pointa příspěvku. Nebyla o tom se dohadovat o odporu vzduchu.   |  
	 |  |  |  
 |  |