Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Účinnost posilovače řízení / C5 III
voloda007
24.11.2015 13:05 - Re: Účinnost posilovače řízení / C5 III
99
jruze.... ruční plyn mám naštěstí táhlo, takže pevný střed není problém. už jsem tak nějak pochopil, že C5 III používá více posilovačů, ale trošku tápu v jejich pojmenování. Mám za to (možná se pletu), že existují tři druhy posilovačů:

1) elektro-mechanika (jednoduše pouze servomotorek na hřídeli řízení)
2) elektro-hydraulika (samostatné elektrické čerpadlo pro hydrauliku posilovače)
3) hydraulika (klasika - žádný elektromotorek, řemen přímo od motoru k hydraulice posilovače)

Prosím jumep, který z těchto je jak píšeš "elektroservo" a který "variabilní"?

Vím, že např. u posilovačů 1) a 2) (vw koncern) jde přes VAG diagnostiku poladit účinnost posilovače, jak tu někdo psal, tak už první "novodobá" Fabka to uměla .... ta největší účinnost byl režim pojmenovaný vtipně "Handicap" a podobně to jde i v mém současném Fiat GP, které má na plaubce tlačítko "city". Tlačítko nebude asi nic jiného, než signál pro diagnostiku at elektro-mechanika přepne na max. účinnost.

Nevšiml jste si někdo při napojení na diagnostiku, jestli tam tuhle možnost nemá i C5 III? Pokud C5 III používá posilovače 1) a 2), tak se mi nechce moc věřit, že by to nešlo poštelovat.

Jinak dík všem za reakce....

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator