Ale chlapi motor biturba vydrí mraky Km (horí je to se vstřikama ale i to je relativní) a jestli se mu líbí??? - chce to asi kvalitnějí-důkladnějí prohlídku!! No a s tou prohlídkou??? - neel bych do servisu u kterého je předpoklad e u nich končí vechny auta které prodávají ale do zn.servisu(tam nepolezou)
Jetě doplněk : pokud má najeto xx Km má biturbo motor natočeno o 1/3 méně ne třeba RHR (dvoulitr) - důvod je prostý-rozdíl je v převodech o 1000ot točí při stejné rychlosti m=ně ne slabí motory - při dodrování rychlostních limitů nepřesáhne 2500ot max 3000ot a na ostatních při 150Km/h to bude +- 3500ot , odpadá podřazování do kopců atd...(automat je na tom sice troku hůř ale i tak)-(i můj styl jízdy větinou nepřesáhne 3000ot).