Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
jruze
08.11.2015 12:05 - Re: Koupě C5 II 3.0 V6
U??vate?
Delict napsal(a):
Pokusim sa zodpoveda.. automat AM6 musí radi bez trhnutia...prakticky takmer nepoznᚠkedy radí, ak kope..ruky preč..lebo ta bude čaka výmena hydrobloku. Dôležitá je výmena oleja..vačšinou na to ludia kašlú a prevodovka ide do kytek.

H3 má rovnaký závit na gule ako staršie autá..takže ti tam pásnu aj gule z cx.. osobne by som ale do takého bastlenia nešiel. Gule od C5 vyššie majú výdrž 250-350 000km.. čo mne na BX ani XM gule nikdy nevydržali..max zhruba 80 000km. Aj to na XMe s H2, na xantii odišli pomerne rýchlo.

Neviem čo mᚠna mysli tým "sedelo ako pribité" , lebo hydra sama o sebe sedí ako pribitá..vždy sú kolesá na vozovke.. starý plávajúci CX zvládal losí test v 71km/h bez problemu.. čo je dnes úroveň napr BMW M3.. neviem ako dlho jazdíš hydru teda, ja osobne vdaka nej lepšie poznám hranicu adhézie, náklony lepšie cítim..

H3Plus v komfortnom mode je komfortny ..v sport mode je to trochu tvrdšie, to sa dá rieši výmenou 4 pružiacich gúž z klasickej H3..takže ti to bude prepína medzi makkým a stredne makkým pružením.


No pokud dá z H3 na H3+ bude to extra houpačka,ale může to mít vedléjší účinky. A ohledně koulí ze starších typů ?? by mne zajímalo jak jí dostane (tu prostřední a i ty na pístnice) na přední nápravu (pokud je řeč o př.nápravě-nečetl jsem všechny předcházející přízpěvky)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator