vdy je to jen obyčejné počítadlo stavu výměny oleje v AP - nemá to na nic vliv - take kdy mi přijede auto na výměnu - kouknu kdy (v kolika Km) byla výměna (je úplně jedno kolik oleje nebo jak ) - prostě vím e o AP bylo pečováno,kolik to najelo od výměny - to je pro mne směrodatné Kolik oleje se vypustí zřejmě ví kadý kdo to dělá - ví e se vypustí zhruba 1/2 náplně(jediné co po zhlédnutí stavu počítadla doporučím dalí výměnu - pokud je pravidelný servis AP tak je přítí výměna (můe být) delí - jestli tam najdu stav poslední výměny před třeba 100000Km tak doporučím kratí termím - a také podle stavu oleje - jestlie je olej přepálený doporučím co nejkratí termín) - protoe černej olej a přepálenej je pro převodovku smrt - obsahuje velké mnoství nečistot a vyzkozita je také úplně někde .... - zápis údajů je jen informace pro sevis a ten z něj můe odhadnout stam komponentů AP. Pokud je po pár km uloených v záznamu černej a přepálenej svědčí to o problému v AP - pokud je třeba po 60000Km sluný vyplyne z toho e je i AP v dobré kondici. ASI TAK. POČÍTADLO A STAV NA NĚM NEMÁ ÁDNÝ VLIV NA NIC - JE TO JEN SERVISNÍ INFORMACE. - STEJNÉ JAKO DENÍ POČITADLO km