Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
Hanz 397
01.10.2015 21:56 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
U??vate?
TomasT napsal(a):
Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý šéf Škody) o aféře s VW.

Podle něj v Evropě není k žádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (natož běžným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běžný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdší - tam by neprošly a tam skutečně k "podvodu" došlo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není žádný problém - je klidně možné, že při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve většině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".

A kolik ti je (jak dlouho žiješ v týhle republice), že mu věříš?
Myslíš si,že by ti řekl: používali jsme to do všech aut,protože jinak byste tam měli technologii na čištění emisí za desetitisíce a auto by bylo pooooodstatně dražší a žralo by jednou tolik? Já osobně jim nevěřím ani slovo...
A nejvíc mě rozesmál ředitel Skanska (a mimo to i ministr dopravy ok),kdyxž prohlásil,že v servisu provedou zásah,aby auto vyhovovalo,ale majitel nic nepozná...
Tak ku...va,když nic nepozná (roz. auto pojede stejně a stejně bude i žrát),tak proč tam sakra tu ojebávku dávali?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator