Hanz 397
|
01.10.2015 21:56 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|
|
TomasT napsal(a): Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý éf kody) o aféře s VW.
Podle něj v Evropě není k ádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (nato běným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdí - tam by neproly a tam skutečně k "podvodu" dolo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není ádný problém - je klidně moné, e při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve větině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".
A kolik ti je (jak dlouho ije v týhle republice), e mu věří?
Myslí si,e by ti řekl: pouívali jsme to do vech aut,protoe jinak byste tam měli technologii na čitění emisí za desetitisíce a auto by bylo pooooodstatně draí a ralo by jednou tolik? Já osobně jim nevěřím ani slovo...
A nejvíc mě rozesmál ředitel Skanska (a mimo to i ministr dopravy ok),kdyx prohlásil,e v servisu provedou zásah,aby auto vyhovovalo,ale majitel nic nepozná...
Tak ku...va,kdy nic nepozná (roz. auto pojede stejně a stejně bude i rát),tak proč tam sakra tu ojebávku dávali? |
| |
| |