Kdy jezdí převáně dálnice, tak regeneraci asi nikdy neuhlídá. Ona při tomhle způsobu jedění probíhá bez podpůrných reimů a to je skoro nepostřehnutelná změna v chování motoru. Jen nepatrně zvýená spotřeba a skoro ádná změna zvuku. Ono to tam sice je, ale při vyích dálničních rychlostech je spotřeba zvýená u normálně a vnějí hluk zase přebije to rachtání motoru. Poznal bys to nejlíp při sledování okamitý spotřeby a brdění motorem, protoe při regeneraci neklesne spotřeba a na nulu, ale bude se dret kolem dvou litrů. I kdy nebude stát na plynu. Trvá to tak kolem 5 minut.
Ten systém je tak schválně vytvořený, aby uivatel o ničem nevěděl. Kdyby výrobce chtěl, aby se tím uivatel zabýval, dal by tam kontrolku a nejspí by tě hnal do servisu, aby jsi mu za pozdrav nechal nějaký ty love v pokladničce.