No ona si jen tak pocukava pri lechtani plynu, tak to asi spis vypada na tu vuli v zubech. Kazdopadne si myslim, ze to dela i tatovi na relativne nove C5...
Kdyby bylo uchycení přesně v ose pohybu agregátu(co není - agregát má tři body uloení dva ve +-stejné výce a jeden dole - osa otáčení je v místě těch dvou silentů a jetě takz. záchyt reakce) tak se řadička hýbat bude - o kolik záleí na tvrdosti a stavu silentů motoru.Kdyby to byla vůle v zubech tak jak by se přenesla na řazení ? - jediné co by se přeneslo by byla axiální vůle hřídele v převodovce a to by jsi asi hned poznal a běel s převodovkou na repas.(musela by cestovat celá hřídel a přes synchrony hýbat s vidličkou a ta s lanem -y) (zkontroluj kost a spodní silent - dej nevé a zmení se pohyb řadičky a pokud to chce zlepčit jetě víc vyměň kulisu řazení sebemení vůle na to má také vliv,ale myslím e to jsou bezpředmětné věci na provoz auta krom silentů motoru.