Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Aditiva do nafty a palivového systému
Mikra
27.08.2015 22:22 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému
99
Aby ten benzín zabránil "zamrzání" nafty, muselo by ho tam být alespoň 10%, nebo ještě víc. Starý diesely, který měly tlak na vstřiku 10x menší než mají dnešní motory a který vstřikovaly jen jednou za zdvih, tak se neměli proč zadírat. Ale dnes ten vstřik kmitne třeba i 6x, takže to už je jinej fofr a tam je mazání mnohem důležitější. VIF maže a chrání proti korozi z vody v naftě, olej alespoň maže, ale kapka benzínu určitě nemaže a ani nechrání proti korozi a troufám si tvrdit, že nezabrání ani srážení parafínu v naftě při nízkých teplotách. Jediný, co může benzín v naftě zlepšit, je zápalnost nafty. To se může hodit, když je motor vyrachtaný a nemá dostatečný tlaky na samovznícení nafty a když navíc mizerný žhaviče nedokážou ve velkých mrazech pomoct. Ale to ta nafta nejdřív nesmí být "zmrzlá". A s tím pomůže jednak samotná zimní nafta a dá se to ještě vylepšit třeba VIFem, nebo jiným zimním aditivem.
Mám za sebou zimy, kdy ráno po noční od fabriky neodjely ani benzíňáky, protože jim v mrazech klekly jejich poddimenzovaný baterky, který jim až do těch mrazů bohatě stačily, ale já se zimní naftou podpořenou VIFem odjel v pohodě. A mám ověřený na dceřině DS4 1.6 THP 200HP, kde je vstikování podobný tomu našemu dieselovýmu, že benzín bez aditiva její vstřiky oddělal. A to po 40k km. Tenkrát taky Citroen zakazoval jakýkoliv aditivování benzínu, dnes už má pro tyhle motory vlastní aditivum. Myslím že díky spolupráci s BMW.
Za mě teda benzín do nafty ani náhodou.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator