del42sa
|
16.08.2015 11:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
jruze napsal(a): Ale oni si ho vyrábí v číně sami pro sebe a Citroen neuvauje o tom e by tam chtěl vyrábět pro EU to 1. a za 2. kdo mi to řekl ? jeden z nejvyích ze zastoupení v CZ a ten má zase info přímo z vedení podniku PSA.Ale jinak tě samo nechám při tom (třeba si to v číně přečtou co píe a od zítřka začnou vozit do česka X7 a vyříděj asi tak 20. vyjímek - to auto je úplně jiné i kdy vypadá skoro stejně.)
Jinak se omlouvám za komunikaci: tady je takové horko e pivo musí pít na ex páč jinak steplá a nedá se to pít.
Je pravda e F a AJ neumím - museli mi to přeloit (třeba kecali) 
Jeí maria a kdo tady mluvil o exportu z číny do Evropy ??? Jasně e by se to auto vyrábělo v evropských závodech, tak jako se vyrábí současná C5 Export z Číny nedává smysl a ani by se to cenově nevyplatilo. Myslím e v tom co jsem napsal vidí víc ne tam je napsáno.
Ne se začali v Citroenu paktovat s GM, tak byl plán vydat novou generaci C5 v roce 2014/2015, na podvozku BHV2 a s koulema. To byl původní plán a hádej co ? Na těch autech se pracuje několik let dopředu a u muselo být v nějaké fázi vývoje. Take kdy padly plány na pouití Epilon 2 platformy od GM, tak se mezitím z BVH2 platformy stalo EMP2 a je naprosto logické, e francouzi budou chtít maximálně vyuít u proběhlého vývoje na nástupci pouít pro vůz určený pro čínu, obzvlátě pokud ho chtějí prodávat v horizontu 2016/2017. Pokud by tedy nedolo ke změně plánů vyrábět velký sedan v segmentu D v evropě, byl by postup nachlup stejný jako u stávají C5. Tj. vyráběla by se jak v evropě, tak v číně (v závodech Donfengu). Jen teď je to s tím rozdílem, e se bude vyrábět pouze v číně ( tedy pokud se jetě PSA nerozhodne jinak ) To ale neznamená, e by stejný vůz nemohl vyrábět v Evropě |
| |
| |