Nejsem si jistý jestli by chytlo bez vačkového čidla to podle mne potřebuje ke startu,ale je divné e bez chyb. to zavání ztrátou napájení ppočítače motoru - mně ta záhadná krabička dělala něco podobného - i kdy x7 je ..... - zkus jiné BSM(tam je to trochu problém kolem výbavy ale nemuselo by to vadit na zkouku) nebo čidlo kliky(to by se mělo také ukázat v chybě), čidlo tlaku paliva (to zarachtání by tomu mohlo nasvědčovat- vysokej tlak pal.),zkontroluj konektory na vstřikách(biturbo tě odstaví kvůli KO vstřiku-ale napíe to) - jak píe diag bez diag se nepohne a hlavně za někým kdo ví co hledat a kde - biturbo je parchant kdy se mu něco nelíbí odstaví ve - to co jiné auto se spokojí s nouzákem tak toto se projistotu vypne celé.Stačí aby odeel přetlakovej ventil zpátečky a zamotá ti to hlavu a hlavně ti nic neřekne
Ahoj, děkuji Vám vem za super reakce. Budu tyto informace čerpat a říkat technikovi. Turbo jsem dělal minulý rok. Jinak sluná umpa za biturbo. Pak přední tlumiče a pořád něco teda a na můj výmysl NG4 výbava max co lo do auta dát -exclusiv. Manuál