Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
TeiBen
04.06.2015 13:06 - Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
99
Ahoj,
Tak se podělím o moje strasti s 1,6 THP. Poprvé začala ztrácet výkon a padat do nouzáku cca na 50000km. V rámci záruky bylo zjištěno posunutí rozvoďáku a provedena výměna „napínací kladky“ (sorry nejsem odborník, píšu, jak mi bylo sděleno). Po této operaci vše OK asi na dalších 50000km. Při stovce znovu – dle značkového servisu, změřen rozvoďák zda je v toleranci a oprava posunutí. Teď mám na tachometru 130000km a kolečko začíná znovu, jenomže ne tak hladce. Na základě doporučení od Citroena provedeno čištění motoru speciálním přípravkem a dále znovu narovnán rozvoďák. Bohužel mi druhý den hlásí, že auto stále padá do nouzáku a je tak na 25% výkonu. Jako další řešení (dle výsledků diagnostiky – viz. níže) navrhují výměnu svíček (odmítám – svíčky jsou nové), výměnu všech cívek (nezdá se mi, že by odešly všechny najednou a diagnostika ukazovala špatné zapalování na různých válcích) a následně speciální čištění motoru(!), které znamená demontហcelého motoru z auta. Mimo protokol přiznávají, že neví co s tím.
Můj mechanik, na základě diagnostiky odhaduje a zkouší prohodit cívky – žádná změna, podezření padá na palivové čerpadlo, nedodává tolik, co je potřeba, tak vyměněno – žádná změna.
A jak se auto přesně chová? Studené automaticky do cca 5 minut padá do nouzáku, hláška „Antipollution system fault“ a výkon na 25%. Po zastavení vypnutí motoru, chvilku ok a pak padne znova. Cca na třetí pokus už auto vydrží standardně, jako by se nic nedělo. Klidně 100-150km, někdy se stane, že i zahřáté v provozu najednou padne do nouzáku, stejně tak, když někde zastavím pumpa apod. a znovu se rozjedu (zas musím alespoň jednou dvakrát zastavit) než „naběhne“.
Jestliže je vše v normálu, motor jede bez chybičky, a už akcelerace, držení otáček, spotřeba. A teď babo raď
Diagnostika:
P0087 – Rozdělovač paliva, tlak v systému příliš nízký
P1336-40 – Neúspěšné zapalování, selhání zapalování válec 1-4
D9ky za jakýkoliv nápad!

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator