Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a u jsem něco na X7 najel, take pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:
300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádre cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětilo o necelých 10%, take teoreticky byl měl fitr vydret 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.
To s tím aditivem jde hrubým odhadem pouívat na najeté km. Kdy má auto deklarováno 112 000 km (nejčastějí údaj ojetiny v ČR) a v nádrce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.
jak jsi přiel na obsah nádrky 2,2l (nebo aditiv)?- ta je 3l . Z tohohle bych zrovna nevycházel . mimo jiné náplň aditiv vydrí +- na tvé motorizaci 120000Km a FAP by mohl vydret 140000Km , potom je rozdíl zanesení sazemi a aditivy. Pokud má spaliny řízené lamdou(co u tvého motoru není) tak je výdr FAPu o dost větí.