jak tu uz nekdo napsal motor je prosnuly ze se "rozjedou" rozvody ..je to v podstate jak pise jruze jen s jednim zasadnim doplnenim..z 99% tenhle problem zpusobuje hydraulicky napinak retuzu rozvodu a druhej jeho hydraulicky kamarad a to nastavovac vacky...oba je potreba vymenit spolu s rozvody ...to je tak kdyz BMW vyrobi motor na p..u a kdyz nevi co s nim proda to PSA
Ač nerad,musím se BMW zastat-tohle je fakt společnej vývoj a hlavní slovo tam mělo PSA-je to poznat z toho,jak je motor postavenej. Je toti obráceně,ne jakýkoliv jiný řadový motor BMW. Jen si asi od kadý automobilky vzal to nejhorí...
Rozvody se BMW moc poslední dobou nedaří. V podstatě na kadým motoru se serou-teď zrovna je řeím na N62 Asi je čas přejít na řemen
Jetě bych se podíval,jakou má ten VANOS (nastavovač proměnnýho časování) vůli. Měl jsem tu E87,kde měl vůli nějakých 50! stupňů a krom toho,e ty rozvody se nedaly nastavit,tak natáhl řetěz tak,e brousil o nastavovací elmag ventil,kterej byl u toho motoru mezi vačicema a pod nima...