Světlono
|
05.05.2015 17:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Tak určitě souhlasím, e u spousty aut stav tacho nemá ani informativní hodnotu.
Dívám se po C5 II Break s tím, e finanční limit s nějakým základním servisem po koupi mám cca 120 tis. pochopitelně s nějakou dalí rezervou kdyby se něco nepředpokládaně podělalo v brzké době po pořízení. Jakoto laik neodhadnu kolik by tenhle kus spolknul na servisu, ale při nákupce 60 tis, by bylo blbé kdyby se to vyplhalo na cenu jako za auto se třeba o 150 tis. km méně najetých. Asi i proto, e při nájezdu 360 tis. je úměrně více opotřebované vechno co v autě je. Ale jak říkám jsem laik, prdlajs tomu rozumím.
Jedna výhoda tam ale je, jetě 20 tis. kiláků najet a auto můe mít přezdívku "Apolo". U se bude vracet z Měsíce. 
Jsem bez auta a to je fakt na pytel. Xantuku si včera odvezl kolega z práce a MHD je utrpení. Něco solidního z venku zkouím sehnat s pomocí pana Míčka, bohuel nemá momentálně moc času, tak vyhlíím nějakou C5 i sám.
Tohleto červené Apolo, chce určitě pohled odborníka. Má někdo čas? Pochopitelně za honorář. |
| |
| |