Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
jruze
02.05.2015 00:19 - Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
U??vate?
Hanz 397 napsal(a):
Úplně normálně tím,že to auto na čtyřku jede něco přes kilo (nevím teď kolik přesně) a víc se s ním prostě v tu danou dobu nejezdí...
Zkus sednout do automatu,dát D a plnej kotel-auto vyrazí,1-něco přes 4000, 2-něco přes 4000,3-něco přes 4000,4-něco přes 4000 a mᚠtam třeba 130 a dᚠnohu z plynu...5,6.
Tohle udělej třeba 10x za sebou a ta převodovka to začne dělat sama,protože se to prostě "naučí"...

Samozřejmě tím nechci říct,že to nemůže být čímkoliv jiným-tohle,co jsem psal,je jen jedna z možností.

A ještě:nechytejte mě nikdo za čísla-je to vše jen jako příklad


No nevím - já jezdím třeba týden a kdy mi AP nestihne zařadit víc než 4. nebo 5. a po týdnu jedu na dálnici (kdy tomu naložím 150-170Km/h) málokdy mi přeřadí nad 3200ot a když mu opravdu naložím tak zařadí (tuším) ve 130Km/h šestku ale mne pořád ještě baví výkon a zrychlení biturba a tak s ním tak jezdím a za celejch 3000Km co jsem s ním najezdil jsem nezaznamenal že by nechtěla řadit všech 6. kvaltů pokud tedy přesáhne při plném rychlost +- 130Km/h což na do 1.Km vzdálenostech (max rovinka 300m,vesnice,nebo kruháč u nájezdu) delší vzdálenosti tu nejsou než potom dálnice v poměru 10% dalnice 90% obec a i když nemám problém rychlost obec(radar) tak takové ho...do nejsem abych lítal po obci nad 100.

biturbo 120Kw řadilo také o něco ve větších otáčkách - jednotka musí poznat že má motor dostatečný výkon pro další rych. stupeň - pokud si to přebere jako nedostatečný výkon drží nižší stupeň.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator